Hemma igen

Hej alla där ute. Igår kom jag (+ min familj) hem från Gran Canaria (kanarie öarna). Vi har haft det jätte bra hela veckan, det var bara första typ två dagarna som var lite blåsiga. Vi har varit på utflykter, shoppat :), ätit jätte god mat och bara slappat. Så nu kommer lite bilder från semestern. Enjoy :)

                                            

                                             Utsickt från hotell rummet :)

                                            
                                                        
                                             En sköldpadda jag gjorde på stranden :)

                                             
                                                     Kommer nog lite fler bilder senare :)
 
                                              
                                           

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Vad hette ditt hotell där du bodde?

2011-11-08 @ 13:12:39
URL: http://bastabea.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Fin skölpadda! :P

2011-11-08 @ 18:25:56
URL: http://mimmmore.blogg.se/
Postat av: Eljar

Bonnie: Jag tror att det hette Qrcidia (orcidé, blomman på svenska)

2011-11-09 @ 16:54:28
Postat av: Eljar

Bonnie: Jag tror att det hette Qrcidia (orcidé, blomman på svenska)

2011-11-09 @ 16:54:46
Postat av: Eljar

Mimmi: Tackar så mycket!

2011-11-09 @ 16:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0