Rain and blow

Hej alla glada nu tänkte jag berätta lite om min dag. Det började med att vi hade sovmorgon till 09.15 (vår lärare va på kurs). Sedan fick vi 1tim och 45min lunch (vår lärare va ju på kurs). Sedan när jag skulle gå hem regnade och blåste det, men det var inte så farligt. Sedan tittade jag på svtplay, gjorde läxor, drack te och myste. Och så nu så har vi ätit en goood middag och så nu tänkte jag göra lite läxor :) My day to day :)

                                              
                                                       
                                                                       Cute little thing...
                                             


Och så tänkte jag lägga upp en bild på två vampyrer jag gjorde som jag är rätt så nöjd med.(Den är tyvärr inte riktigt klar ännu)
                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0