Ta´t lugnt bara!

Bonjour! Nu är jag hos mormor och morfar, ska tittat på film blogga lite och bara slappa. Min lilla syrra fyllde år idag så vi har fira henne, med en jätte god tårta. 

Köpte föresten två nya (för mig) smaker på "fisher man friends" idag; Körsbär och svartvinbär. Båda va goda men körsbär va godast.

                                                              Ur: "En himla många program"

                                              

                                                       


Kommentarer
Postat av: Moster

Hej Gumman! Vilken fin blogg du har skaffat dig!! Vad duktig du är :-) Hoppas vi träffas i helgen. Säg till mamma att moster inte tycker att det är bra om du åker på läger när du har varit sjuk :-)



Pussar och kramar i massor! Anneli

2011-10-12 @ 18:13:31
Postat av: Eljar

Tack så mycke <3 och jag hoppas verkligen att vi ses :)

2011-10-12 @ 18:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0