Utkast: Okt. 17, 2011

Hallo nu ska jag snart äta middag. Va med en kompis och tittade på Eclips på eftermiddagen. Och så när jag kom hem så hade skolkatalogen kommit :) Och så efter maten tänkte jag plugga inför provet på Onsdag. Jo just det, sedan kom jag på att sista avsnittet av min favvo serie Lykke kommer idag, kul att veta hur det kommer gå och tråkigt för att serien är slut :( Hoppas det kommer en till säsong :)

                                            

                             Tips! Intro-låten till serien heter Out Of it (artist: fallulah) och är suuuper bra

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Out of it är jättebra tack för tipset!!!

2011-10-20 @ 20:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0