Wonder woman

Hej hej igen. Idag har jag varit hos mormor och morfar. Tittade på en filmjag alltid (nästa alltid) brukade tittade på när jag var hos dom. Filmen är en julfilm men jag tittade på den även om det var mitt i sommarn.

Just nu sitter jag och bloggar, sedan måste jag öva inför engelska provet som jag tror är nästa vecka :) 

Just det tänkte oxå ladda upp en bild på mina naglar jag gjorde i helgen ;)                         

                                     

                                                        Och en bild på mig idag <3
                                    
                                                               Eller, min tröja i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Mimmsan

cool tröja!

2011-10-12 @ 07:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0